středa 28. ledna 2015

Vítám Vás na svém webu.
Najdete zde všemožné info o mě a mojí práci, připravovaných koncertech a tak...
________________________________________________

AKTUÁLNĚ:

________________________________________________

Úryvek o mě:
...před lety mě velmi oslovila hlasová technika Complete Vocal Technique. Tato technika mi ukázala nový způsob, jak vnímat svůj hlas. 
Díky jejím principům jsem dokázala posunout své vlastní pěvecké schopnosti daleko za hranice mých představ a stát se svobodnou ve vyjadřování nálad, pocitů a barev hlasem. Také jsem se při zpěvu nekonečně uklidnila.  :)   
Z tohoto mého obrovského nadšení pramenila touha zprostředkovat stejný skvělý zážitek i amatérským zpěvákům a tzv.touživcům (jak já jim říkám.   :)
 
Za léta denodenní praxe s mými milými žáky jsem vytvořila vlastní výukový systém práce s hlasem a celou osobností a také novou terminologii a systém obrazů a představ, které pomáhají amatérským zpěvákům se zorientovat ve svých hlasových i emočních danostech a dovednostech. 

Během společné práce nabízím celostní přístup k osobnosti, všem jejím složkám. Je nutno započítat i rodinné zázemí, zvyky a systémy přesvědčení i emoční výbavu jednotlivce, počítat s cíli, touhami i strachy žáka, najít a využít jeho vlastní motivaci. 
To vše ovlivňuje schopnost zpívat - vysoko, nízko, nahlas, jemně... prostě si to UŽÍT!

Při individuálních hodinách pracuji převážně s amatérskými zpěváky, s lidmi, kteří si ke mně přicházejí splnit svůj sen, že budou zpívat - používám tedy obyčejné srozumitelné výrazy vycházející s denního života, nemám ve svém „slovníku“ téměř žádné odborné pěvecké názvy, ty pouze prohlubují již tak hlubokou propast mezi zpěvem a touhou člověka zpívat !

Těším se na společnou práci i zábavu...
Monika




1 komentář: